سلامت

فواید سبزیجات زمستانی

فواید سبزیجات زمستانی

فواید سبزیجات زمستانی

تأیید شده در 14/03/2022 توسط PasseportSanté

Les bienfaits des légumes d’hiver

برای سلامتی شما همیشه بهتر است در فصل غذا بخورید. اما چرا ؟ سبزیجات زمستانی چه فوایدی دارند؟

برای سلامتی مفید هستند

کلم، چغندر، کدو حلوایی و غیره، سبزیجات زمستانی دفاع ایمنی بدن را تقویت می کنند. سرشار از ویتامین ها به خصوص A، B و C از ما در برابر بیماری هایی مانند سرماخوردگی، آنژین، گاستروانتریت و غیره محافظت می کنند. آنها عمدتا در هویج، کلم و سبزیجات سبز مانند سالاد یا بروکلی یافت می شوند.

علاوه بر این، سبزیجات زمستانی سرشار از آنتی اکسیدان هستند و در نتیجه از برخی سرطان ها مانند سرطان ریه، سرطان تخمدان، سرطان پروستات، کلیه ها، معده و روده بزرگ پیشگیری می کنند.

همچنین حاوی فیبر هستند که به هضم خوب کمک می کند و همچنین دارای مواد معدنی مانند منیزیم و فسفر است که به حفظ توانایی های شناختی در حد مطلوب و مبارزه با خستگی کمک می کند. .

برای روحیه مفید هستند

سبزیجات فصل حاوی ” مولکول های خلق و خوی خوب، از جمله تیروزین و فنیل آلانین، دو پیش ساز دوپامین، یک انتقال دهنده عصبی که به ما کمک می کند روحیه خود را حفظ کنیم. در میان آنها هویج، کدو تنبل و به طور کلی کدو، تره فرنگی و همچنین سیب زمینی.

همچنین آنها شما را زیبا جلوه می دهند که تاثیر فوری بر سلامت روان ما دارد. سبزیجات غنی از بتاکاروتن (هویج، کلم، کدو تنبل، کدو تنبل و غیره) ترجیح داده می شوند زیرا این رنگدانه است که پوست را رنگ می کند. بهتر است غذاهای غنی از بتاکاروتن را به‌جای خام، پخته مصرف کنید، زیرا در دسترس زیستی‌تر است و در نتیجه توسط بدن جذب می‌شود.

d981d988d8a7db8cd8af d8b3d8a8d8b2db8cd8acd8a7d8aa d8b2d985d8b3d8aad8a7d986db8c 644398955aca1

d981d988d8a7db8cd8af d8b3d8a8d8b2db8cd8acd8a7d8aa d8b2d985d8b3d8aad8a7d986db8c 644398967d1c9

و بهترین توصیه ما را در صندوق ورودی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید!

*آدرس ایمیل شما خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه حاوی پیشنهادات تجاری شخصی برای شما استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا